piątek, 5 sierpnia 2011

Selena Gomez ~ Kwadratowe

Jako Drugą Notkę Postanowiłam Dodać Iconki Seleny Gomez . : 3
Co Prawda Nie Lubie Jej , Ale Pełno Jest Tej Postaci Na Fikcji . 
Więc Mam Nadzieję , Że Wam Się Spodobają . < 3

KOPIUJESZ = INFORMUJESZ .































































































































      





























Nie Dodaje O Konkretnych Rozmiarach , Bo Niektórzy Lubią Zdjęcia Lecz Niektórzy Znowu Miniaturki . Chyba Że Napiszecie Mi O Jakich Wymiarach Mam Dodawać Te Kwadratowe . 
Jeśli Wolisz Miniaturkę To Sb Zmniejsz Zdjęcie . Jak Widzicie Dodałam Tutaj Tylko Kwadratowe Lecz W Następnej Notce Będą Poziomki . Mam Nadzieję Że Wam Się Podobają . . 

BIERZESZ = PISZESZ
1O Komentarzy = Następna Notka

Ale Proszę Was O To , Żebyście Pisali Z Kim Bo Ja Nie Będę Się Domyślać . Choć Myślałam Żeby Dać Cyrus / Hudgens . Zresztą Sami Piszcie . 
See Ya . ! ( :



20 komentarzy:

  1. Fajne :D
    Biorę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę troszke : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są.;)))
    biore. ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę ;*********

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne . X D
    Biorę .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są
    biore 2

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie są !! ; ddd
    biore ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę
    Super ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore !!!
    I Na Pewno Jeszcze Wezme!!

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę 3 fotki ; DDD
    świetnee < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Są wyjeb . ane < 3
    bioręę. ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo, biorę.

    OdpowiedzUsuń